Rensning cyklar

Hej alla medlemmar,

Dags för rensning av cyklar!

Idag har vi märkt upp samtliga cyklar i förråden och cykelstället med ett röd/vitt band.
De cyklar som den 30 september fortfarande har märkningen kvar kommer att kastas.
Till er som har cyklar men aldrig använder dem – fundera på om ni kan sälja / skänka bort dem. Vi har en akut platsbrist.
Tack på förhand 

🙏
PHP Code Snippets Powered By : XYZScripts.com