Arriba fastighetsskötsel från 1 januari 2024

Medlemsbrev från Arriba:

Hej alla medlemmar i Brf Snäck!

Från och med 2024 har vi fått förtroendet att vara Er nya tekniska förvaltare. Den ekonomiska förvaltningen ligger kvar hos styrelsen enligt tidigare.

Vad innebär detta hedersuppdrag för oss på Arriba då?

-De innebär förvaltning av Er fina fastighet med ronderingar, tillsyn och avhjälp. Eran utemiljö kommer vi också att ta hand om och sköta. Vår erfarna personal kommer Ni framför allt se på tisdagar i och runt fastigheten, då de sköter mycket av den schemalagda tillsynen. Förutom arbetsorder som beställs av styrelsen kan du som ägare av din bostadsrättslägenhet beställa arbeten av oss. Du använder då den blankett som anvisas för att du även ska kunna utnyttja RUT och ROT avdrag. Alternativt kontaktar du Arribas fastighetsavdelning så hjälper vi dig med ditt projekt.

Vi på Arriba fastighet består av 6 stycken fastighetstekniker och mig själv som fastighetschef. Vi drivs av mottot Pålitliga, Engagerade och Nytänkande. Vi är ett gotländskt företag i framkant med tydlig inriktning på hållbarhet och leverera hög kvalité.  Vi känner stor stolthet att få förvalta Er så speciella fastighet med det vackra läget vid havet.

Har ni några frågor är ni välkomna att höra av Er

Peter Ljunggren

Fastighetschef

Arriba Byggnads AB

Tel direkt: 070 726 1565
Tel växel: 0498 – 65 70 00

Mail: peter.ljunggren@arribabygg.se

Presentation av Fastighetsserviceavdelningen på Arriba

Blankett för beställning av ”privata” arbeten